Deelnemersregistratie en secretariaat
Het registratieproces is een van de meest arbeidsintensieve en tijdrovende aspecten van de organisatie van een congres/event. Het up-to-date houden van een deelnemer database, het verwerken van binnenkomende vragen, waarbij betalingen en aanvragen van veranderingen van uw deelnemers is cruciaal voor het succes van de conferentie en een belangrijk onderdeel van de service die u wilt leveren aan uw klanten, maar het vinden van tijd om al deze dingen te doen en zich te concentreren op het daadwerkelijk organiseren van een uitstekend evenement kan zeer uitdagend zijn.
Als een vertrouwde gespecialiseerde partner, richt het Datalinx team zich uitsluitend op de registratie en het gedelegeerd beheer van uw evenement, zodat u zich kunt concentreren op het runnen van uw evenement en het leveren van een uitstekend resultaat aan uw klant.
Datalinx biedt u een totaal oplossing voor de registratie voor uw conferentie of event, van het opzetten van het online inschrijfformulier, een speciale event website en onderhouden van de congres-database, tot en met het afdrukken van naambadges en heet uw gasten/deelnemers welkom ter plaatse bij de inschrijfbalie.
Door onze speciale software, EventsAir, wordt de deelnameregistratie gestroomlijnd. We verwerken vlot en efficiënt alle details, zoals naam, adres, eventueel dieet en workshop keuze. We voorzien uw gasten van een routebeschrijving, naambadge en entreebewijs. U heeft toegang tot een online management systeem waardoor u 24 uur per dag `real time` informatie kunt opvragen over het verloop van de deelnemers registratie. Als congressecretariaat fungeert datalinx als centraal informatie en aanspreekpunt voor uw deelnemers en andere geïnteresseerden.
- Mobiele Events App voor op het event zelf (incl. berichten tussen deelnemers)
- Meeting-Matching for sponsors
- Eenvoudig inchecken voor het event zelf of per deel sessie
- Online evaluaties tijdens of achteraf
- ...........en meer
Onze hele focus ligt bij uw evenement deelnemers en hun behoeften.